Skip to main content

მესამე დღე

                        შ.პ.ს.  N I სკოლის დაწყებითი განათლების პედაგოგის
                                             თამარ გეწაძის რეფლექსიამე
           ტრენინგის მესამე დღე დავიწყეთ წინა დღის გახსენებით. ამის შემდეგ ტრენერმა გაგვაცნო დრევანდელი დღის გეგმა.
           განვიხილეთ ორი სლაიდი. პროექტზე დაფუძნებული სწავლება-გავშიფრეთ მასში შემადგენელი კომპონენტები. ვისაუბრეტ სასწავლო პროექტის მნიშვნელობაზე. დეტალურად განვიხილეთ პროექტის დაგეგმვა, მიზანი, წარდგენა, შეფასება.
           დავიწყეთ სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონის შევსება. დავაკოპირეთ ესგ-დან სტანდარტები. გადავიტანეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები სტანდარტების გრაფაში.
           დავწერეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები.
           ტრენინგის მესამე დღე მეტად ნაყოფიერი იყო.

Comments

Popular posts from this blog

1.პროექტის სახელწოდება:მეგობრობა 2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1-2 წინადადებებით:რა არის  მეგობრობა,ვინ არის მეგობარი. 3. პროექტის აქტუალობა: 4.პროექტის მიზნები:მეგობრობის არსის სწორად გაგება. 5. მონაწილეთა ასაკი:13-14 6.ვადები/ხანგრზლივობა:10დღე 7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები გაეცნობიან მათთვის საყვარელი პოეტების ლექსებს მეგობრობაზე,გაიცნობენ მათ შემოქმედებას,და უკეთ გაიაზრებენ მეგობრობის არსს 8. პროექტისატვის საჭირო ძირითადი რესურსები: წიგნები, ვიდეო, 9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეები ინტერნეტის მეშვეობით ან ბიბლიოთეკებში მოიძიებენ მათთვის საყვარელი პოეტების ლექსებს, წერილებს ჩანახატებს მეგობრობის თემაზე. გააკეთებენ ინტერვიუს იმ ადამიანებთან რომელთა აზრიც ამ თემაზე მათთვის მნივნელოვანია.ჩაატარებენ ზოგად გამოკიტხვას.მოიძიებენ მხატვართა ნამუშევრებს. შეაჯამებენ მოპოვებულ მასალებს და გააკეთებენ დასკვნებს. დააფიქსირებენ საკუთარ აზრს. 10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუპებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ქართულ ლიტერატურ...

საათის დანიშნულება

ვიმსჯელეთ რა არის დაათი, როგორი საათი უნახავთ მათ და რაში ჭირდება ადამიანს იგი? რას გვიჩვენებს ის? რა მოხდებოდა სამყაროშ საათი რომ არ არსებობდეს? მოსწავლეებს წავუკითხე დიდაქტიკური ზღაპარი "საათი " . გავარჩიეთ მოთხრობა კითხვების მიხედვით, და დაასურათეს იგი.  მოსწავლეებმა ფერადი ფურცლების მეშვეობით დაამზადეს საათები :

„ მეგობრობა“

                                                              „ მეგობრობა“ მოსწავლეებს ვესაუბრე   მეგობრობის შესახებ, მოვუსმინეთ ლექსს და სიმღერას მეგობრობაზე. განვასხვავეთ ერთმანეთისგან მეგობარი და ნაცნობი, ვისაუბრეთ თუ როგორ შეიძლება უბრალო ნაცნობობა გადაიზარდოს მეგობრობაში. ვიმსჯელეთ ფრაზაზე „ერთადერთი გზა, გყავდეს მეგობარი, არის, თავად იყო მეგობარი.“