შ.პ.ს. N I სკოლის დაწყებითი განათლების პედაგოგის
თამარ გეწაძის რეფლექსიამე
ტრენინგის მესამე დღე დავიწყეთ წინა დღის გახსენებით. ამის შემდეგ ტრენერმა გაგვაცნო დრევანდელი დღის გეგმა.
განვიხილეთ ორი სლაიდი. პროექტზე დაფუძნებული სწავლება-გავშიფრეთ მასში შემადგენელი კომპონენტები. ვისაუბრეტ სასწავლო პროექტის მნიშვნელობაზე. დეტალურად განვიხილეთ პროექტის დაგეგმვა, მიზანი, წარდგენა, შეფასება.
დავიწყეთ სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონის შევსება. დავაკოპირეთ ესგ-დან სტანდარტები. გადავიტანეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები სტანდარტების გრაფაში.
დავწერეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები.
ტრენინგის მესამე დღე მეტად ნაყოფიერი იყო.
თამარ გეწაძის რეფლექსიამე
ტრენინგის მესამე დღე დავიწყეთ წინა დღის გახსენებით. ამის შემდეგ ტრენერმა გაგვაცნო დრევანდელი დღის გეგმა.
განვიხილეთ ორი სლაიდი. პროექტზე დაფუძნებული სწავლება-გავშიფრეთ მასში შემადგენელი კომპონენტები. ვისაუბრეტ სასწავლო პროექტის მნიშვნელობაზე. დეტალურად განვიხილეთ პროექტის დაგეგმვა, მიზანი, წარდგენა, შეფასება.
დავიწყეთ სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონის შევსება. დავაკოპირეთ ესგ-დან სტანდარტები. გადავიტანეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები სტანდარტების გრაფაში.
დავწერეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები.
ტრენინგის მესამე დღე მეტად ნაყოფიერი იყო.
Comments
Post a Comment