Skip to main content

დღე პირველი

შ.პ.ს. N 1 სკოლის, დაწყებითი კლასის პედაგოგის, თამარ გეწაძის რეფლექსია.
       ტრენინგის დაწყებისთანავე ტრენერმა წარმოგვიდგინა თავი და გაგვაცნო ტრენინგის გეგმა. ამის შემდეგ მონაწილეები გავეცანით ერთმანეთს და მოგვეცა საშუალება სახალისო აქტივობით დაგვეხასიათებინა საკუთარი თავი.
       გავეცანით პროგრამა viewer ნავიგაციას  და მასში მუშაობის ძირითად პრინციპებს.
წავიკითხეთ რვავე მოდული და მოვინიშნეთ 2 ჩვენთვის ყველაზე მისაღები აქტივობა.             გამოვყავით 21-ე საუკუნის აუცილებელი უნარჩვევები მოსწავლეებში და მასში 5 ჩვენთვის ყველაზე  საინტერესო საკითხი გავაფერადეთ და გავუზიარეთ ერთმანეთს.              გავეცანით პროექტის შემადგენელ საქაღალდეებსა დადოკუმენტებს. ვნახეთ პროექტის ნიმუში " რომეო და ჯულიეტა".
      ბოლოს  დავრეგისტრირდით ბლოგზე. ტრენერმა ასევე მოგვცა სახლში სამუშაო, წავიკითხოთ ერთ-ერთი პროექტი.
     ვთვლი რომ ტრენინგის პირველი დღე მეტად საინტერესო და ნაყოფიერი იყო.

Comments

Popular posts from this blog

1.პროექტის სახელწოდება:მეგობრობა 2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1-2 წინადადებებით:რა არის  მეგობრობა,ვინ არის მეგობარი. 3. პროექტის აქტუალობა: 4.პროექტის მიზნები:მეგობრობის არსის სწორად გაგება. 5. მონაწილეთა ასაკი:13-14 6.ვადები/ხანგრზლივობა:10დღე 7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები გაეცნობიან მათთვის საყვარელი პოეტების ლექსებს მეგობრობაზე,გაიცნობენ მათ შემოქმედებას,და უკეთ გაიაზრებენ მეგობრობის არსს 8. პროექტისატვის საჭირო ძირითადი რესურსები: წიგნები, ვიდეო, 9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეები ინტერნეტის მეშვეობით ან ბიბლიოთეკებში მოიძიებენ მათთვის საყვარელი პოეტების ლექსებს, წერილებს ჩანახატებს მეგობრობის თემაზე. გააკეთებენ ინტერვიუს იმ ადამიანებთან რომელთა აზრიც ამ თემაზე მათთვის მნივნელოვანია.ჩაატარებენ ზოგად გამოკიტხვას.მოიძიებენ მხატვართა ნამუშევრებს. შეაჯამებენ მოპოვებულ მასალებს და გააკეთებენ დასკვნებს. დააფიქსირებენ საკუთარ აზრს. 10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუპებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ქართულ ლიტერატურ...

საათის დანიშნულება

ვიმსჯელეთ რა არის დაათი, როგორი საათი უნახავთ მათ და რაში ჭირდება ადამიანს იგი? რას გვიჩვენებს ის? რა მოხდებოდა სამყაროშ საათი რომ არ არსებობდეს? მოსწავლეებს წავუკითხე დიდაქტიკური ზღაპარი "საათი " . გავარჩიეთ მოთხრობა კითხვების მიხედვით, და დაასურათეს იგი.  მოსწავლეებმა ფერადი ფურცლების მეშვეობით დაამზადეს საათები :

კითხვის საათი

მოსწავლეებმა ერთობლივად წაიკითხეს იაკობ გოგებაშვილის მოთხრობა "კეთილი მეგობრები " ისაუბრეს რა არის სიკეთე, მეგობრობა. როგორია კარგი მეგობარი. შექმნეს ნახატები მოთხრობის მიხედვით , მათთვის  სასურველ სიუჟეტზე.