Skip to main content

მეექვსე დღე


               ...  N I სკოლის დაწყებითი განათლების პედაგოგის
                                          თამარ გეწაძის რეფლექსიამე
         ტრენინგის მეექვსე დღე გავაგრძელეთ პრეზენტაციაზე მუშაობა. შევედით საქაღალდეში „ მოსწავლის ნამუშევარი და გავხსენით ტანმიმდევრობით პრეზენტაციის შაბლონი, გაზეთის შაბლონი და ბროშურის შაბლონი. განვიხილეთ პრეზენტაციის მომზადებისთვის საჭირო ნაბიჯები.  შევცვალე პრეზენტაციის შაბლონი და მოვარგე ჩემს პროექტს.
       ჩამოვტვირთეთ და დავამუშავეთ  ბროშურისა და გაზეთის საბლონი, მოვარგეთ პროექტს და ავტვირთეთ დრაივზე.
      დავიწყეთ ბლოგზე მუშაობა. გვერდების ჩამატება. დიზაინის შექმნა. გაჯეტების დამატება
     პროექტის ბოლოს მივიღეთ საშინაო დავალება. 

Comments

Popular posts from this blog

1.პროექტის სახელწოდება:მეგობრობა 2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1-2 წინადადებებით:რა არის  მეგობრობა,ვინ არის მეგობარი. 3. პროექტის აქტუალობა: 4.პროექტის მიზნები:მეგობრობის არსის სწორად გაგება. 5. მონაწილეთა ასაკი:13-14 6.ვადები/ხანგრზლივობა:10დღე 7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები გაეცნობიან მათთვის საყვარელი პოეტების ლექსებს მეგობრობაზე,გაიცნობენ მათ შემოქმედებას,და უკეთ გაიაზრებენ მეგობრობის არსს 8. პროექტისატვის საჭირო ძირითადი რესურსები: წიგნები, ვიდეო, 9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეები ინტერნეტის მეშვეობით ან ბიბლიოთეკებში მოიძიებენ მათთვის საყვარელი პოეტების ლექსებს, წერილებს ჩანახატებს მეგობრობის თემაზე. გააკეთებენ ინტერვიუს იმ ადამიანებთან რომელთა აზრიც ამ თემაზე მათთვის მნივნელოვანია.ჩაატარებენ ზოგად გამოკიტხვას.მოიძიებენ მხატვართა ნამუშევრებს. შეაჯამებენ მოპოვებულ მასალებს და გააკეთებენ დასკვნებს. დააფიქსირებენ საკუთარ აზრს. 10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუპებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ქართულ ლიტერატურ...

საათის დანიშნულება

ვიმსჯელეთ რა არის დაათი, როგორი საათი უნახავთ მათ და რაში ჭირდება ადამიანს იგი? რას გვიჩვენებს ის? რა მოხდებოდა სამყაროშ საათი რომ არ არსებობდეს? მოსწავლეებს წავუკითხე დიდაქტიკური ზღაპარი "საათი " . გავარჩიეთ მოთხრობა კითხვების მიხედვით, და დაასურათეს იგი.  მოსწავლეებმა ფერადი ფურცლების მეშვეობით დაამზადეს საათები :

„ მეგობრობა“

                                                              „ მეგობრობა“ მოსწავლეებს ვესაუბრე   მეგობრობის შესახებ, მოვუსმინეთ ლექსს და სიმღერას მეგობრობაზე. განვასხვავეთ ერთმანეთისგან მეგობარი და ნაცნობი, ვისაუბრეთ თუ როგორ შეიძლება უბრალო ნაცნობობა გადაიზარდოს მეგობრობაში. ვიმსჯელეთ ფრაზაზე „ერთადერთი გზა, გყავდეს მეგობარი, არის, თავად იყო მეგობარი.“