Skip to main content

დღე მეშვიდე


               ...  N I სკოლის დაწყებითი განათლების პედაგოგის
                                          თამარ გეწაძის რეფლექსიამე
         ტრენინგის მეშვიდე დღე განვიხილეთ საშინაო დავალება. ვისაუბრეთ თუ რა სირთულეებს წავაწყდის დავალების შესრულებისას.
         ამის შემდეგ  გაკვეთილზე გამოყენებული თვითშეფასების რეფლექსია შევავსეთ ჩვენი შეხედულებისამებრ.
            ვისაუბრეთ პროექტის მახასიათებლის ჩეკლისტის საჭიროებასა და მნიშვნელობაზე. ამის შემდეგ გავხსენით ვორდის დოკუმენტი პროექტის მახასიათებლის ჩეკლისტი და მოვალმეთ.
            გავიარეთ პრეზენტაციის შეფასების ჩეკლისტი.
           პროექტის გეგმის შაბლონში შევავსეთ ველი „ შეფასების მოკლე მონახაზი „ და ჩავწერეთ ჩამონათვალი იმ შეფასების ფორმებისა რომელსაც ვიყენებთ.
           ტრენინგის ბოლოს დავწერეთ პროექტის სასწავლო მიზნები და შედეგები.

Comments

Popular posts from this blog

1.პროექტის სახელწოდება:მეგობრობა 2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1-2 წინადადებებით:რა არის  მეგობრობა,ვინ არის მეგობარი. 3. პროექტის აქტუალობა: 4.პროექტის მიზნები:მეგობრობის არსის სწორად გაგება. 5. მონაწილეთა ასაკი:13-14 6.ვადები/ხანგრზლივობა:10დღე 7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები გაეცნობიან მათთვის საყვარელი პოეტების ლექსებს მეგობრობაზე,გაიცნობენ მათ შემოქმედებას,და უკეთ გაიაზრებენ მეგობრობის არსს 8. პროექტისატვის საჭირო ძირითადი რესურსები: წიგნები, ვიდეო, 9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეები ინტერნეტის მეშვეობით ან ბიბლიოთეკებში მოიძიებენ მათთვის საყვარელი პოეტების ლექსებს, წერილებს ჩანახატებს მეგობრობის თემაზე. გააკეთებენ ინტერვიუს იმ ადამიანებთან რომელთა აზრიც ამ თემაზე მათთვის მნივნელოვანია.ჩაატარებენ ზოგად გამოკიტხვას.მოიძიებენ მხატვართა ნამუშევრებს. შეაჯამებენ მოპოვებულ მასალებს და გააკეთებენ დასკვნებს. დააფიქსირებენ საკუთარ აზრს. 10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუპებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ქართულ ლიტერატურ...

საათის დანიშნულება

ვიმსჯელეთ რა არის დაათი, როგორი საათი უნახავთ მათ და რაში ჭირდება ადამიანს იგი? რას გვიჩვენებს ის? რა მოხდებოდა სამყაროშ საათი რომ არ არსებობდეს? მოსწავლეებს წავუკითხე დიდაქტიკური ზღაპარი "საათი " . გავარჩიეთ მოთხრობა კითხვების მიხედვით, და დაასურათეს იგი.  მოსწავლეებმა ფერადი ფურცლების მეშვეობით დაამზადეს საათები :

„ მეგობრობა“

                                                              „ მეგობრობა“ მოსწავლეებს ვესაუბრე   მეგობრობის შესახებ, მოვუსმინეთ ლექსს და სიმღერას მეგობრობაზე. განვასხვავეთ ერთმანეთისგან მეგობარი და ნაცნობი, ვისაუბრეთ თუ როგორ შეიძლება უბრალო ნაცნობობა გადაიზარდოს მეგობრობაში. ვიმსჯელეთ ფრაზაზე „ერთადერთი გზა, გყავდეს მეგობარი, არის, თავად იყო მეგობარი.“