Skip to main content

დღე მეორე

                    შ.პ.ს. N I სკოლის დაწყებითი საფეხურის პედაგოგის
                                       თამარ გეწაის რეფლექსია


       ტრენინგის მეორე დღე დავიწყეთ  განსახილველი თემების გაცნობით.  ამის შემდეგ ჩამოვტვირთეთ საქაღალდე რომელიც ტრენერმა მაილზე გადმოგვიგზავნა. ამ საქარალდეში მოთავსებული იყო ყველა საჭირო მასალა. დავიწყეთ ამ მასალების გარჩევა. 
      ვისაუბრეთ პროექტის დაწყების წინ საჭირო ნაბიჯების გადადგმასა და საჭირო პროცედურებზე. განვიხილეთ თუ ვის უნდა მივაწოდოთ ინფორმაცია, როდესაც ვაპირებთ პროექტის დაწყებას და რა ფორმით შეიძლება ეს ინფორმაციის მიწოდება.
         თაბახის ფურცელზე შევქმენით სამ გვერდიანი "საინფორმაციო პუბლიკაცია"
         word პროგრამაში შევქმენით პუბლიკაცია. ვისწავლეთ ფურცლის გადაბრუნება, კოლონებად დაყოფა, ფონისა და ჩარჩოს შერჩევა, სურათების ჩასმა.
         ვფიქრობ რომ დღემ ნაყოფიერად ჩაიარა. ბევრი ჩემთვის საინტერესო და გამოსაყენებელი ინფორმაცია მივიღე.

Comments

Popular posts from this blog

1.პროექტის სახელწოდება:მეგობრობა 2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1-2 წინადადებებით:რა არის  მეგობრობა,ვინ არის მეგობარი. 3. პროექტის აქტუალობა: 4.პროექტის მიზნები:მეგობრობის არსის სწორად გაგება. 5. მონაწილეთა ასაკი:13-14 6.ვადები/ხანგრზლივობა:10დღე 7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები გაეცნობიან მათთვის საყვარელი პოეტების ლექსებს მეგობრობაზე,გაიცნობენ მათ შემოქმედებას,და უკეთ გაიაზრებენ მეგობრობის არსს 8. პროექტისატვის საჭირო ძირითადი რესურსები: წიგნები, ვიდეო, 9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეები ინტერნეტის მეშვეობით ან ბიბლიოთეკებში მოიძიებენ მათთვის საყვარელი პოეტების ლექსებს, წერილებს ჩანახატებს მეგობრობის თემაზე. გააკეთებენ ინტერვიუს იმ ადამიანებთან რომელთა აზრიც ამ თემაზე მათთვის მნივნელოვანია.ჩაატარებენ ზოგად გამოკიტხვას.მოიძიებენ მხატვართა ნამუშევრებს. შეაჯამებენ მოპოვებულ მასალებს და გააკეთებენ დასკვნებს. დააფიქსირებენ საკუთარ აზრს. 10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუპებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ქართულ ლიტერატურ...

მეექვსე დღე

               შ . პ . ს .  N I სკოლის დაწყებითი განათლების პედაგოგის                                           თამარ გეწაძის რეფლექსიამე           ტრენინგის მეექვსე დღე ს გავაგრძელეთ პრეზენტაციაზე მუშაობა. შევედით საქაღალდეში „ მოსწავლის ნამუშევარი და გავხსენით ტანმიმდევრობით პრეზენტაციის შაბლონი, გაზეთის შაბლონი და ბროშურის შაბლონი. განვიხილეთ პრეზენტაციის მომზადებისთვის საჭირო ნაბიჯები.   შევცვალე პრეზენტაციის შაბლონი და მოვარგე ჩემს პროექტს.        ჩამოვტვირთეთ და დავამუშავეთ   ბროშურისა და გაზეთის საბლონი, მოვარგეთ პროექტს და ავტვირთეთ დრაივზე.       დავიწყეთ ბლოგზე მუშაობა. გვერდების ჩამატება. დიზაინის შექმნა. გაჯეტების დამატება      პროექტის ბოლოს მივიღეთ საშინაო დავალება. ...

პროექტის პრეზენტაცია