Skip to main content

მეცხრე დღე


                ...  N I სკოლის დაწყებითი განათლების პედაგოგის
                                          თამარ გეწაძის რეფლექსია
           ტრენინგმა „პროექტებით სწავლება და ისტის ინტეგრირება“ ვფიქრობ ნაყოფიერად ჩაიარა. მნიშვნელოვანი იყო ის რომ გავეცანით პროგრამა viewer ნავიგაციას და ვისწავლეთ მასში მუშაობის ძირითადი პრინციპები.დავიწყეთ პროექტზე მუშაობა და ტრენინგის ბოლოს შევძელით დაგვესრულებინა კიდეც. წარმატებით ჩაიარა პრეზენტაციამაც. პროექტის შექმნაზე მუშაობა მიმდინარეობდა საინტერესოდ. შევისწავლეთ ჩემთვის მნიშვნელოვანი საკითხები, როგორიცაა: პუბლიკაციის შექმნა,  ბლოგზე მუშაობა. გვერდების ჩამატება. დიზაინის შექმნა. გაჯეტების დამატება.~
          კარგი იქნება მსგავსი ტრენინგები ხშირად ჩატარდეს. ეს მკვეთრად გაზრდის სწავლებისა და სწავლის ხარისხს.
             

Comments

Popular posts from this blog

1.პროექტის სახელწოდება:მეგობრობა 2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1-2 წინადადებებით:რა არის  მეგობრობა,ვინ არის მეგობარი. 3. პროექტის აქტუალობა: 4.პროექტის მიზნები:მეგობრობის არსის სწორად გაგება. 5. მონაწილეთა ასაკი:13-14 6.ვადები/ხანგრზლივობა:10დღე 7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები გაეცნობიან მათთვის საყვარელი პოეტების ლექსებს მეგობრობაზე,გაიცნობენ მათ შემოქმედებას,და უკეთ გაიაზრებენ მეგობრობის არსს 8. პროექტისატვის საჭირო ძირითადი რესურსები: წიგნები, ვიდეო, 9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეები ინტერნეტის მეშვეობით ან ბიბლიოთეკებში მოიძიებენ მათთვის საყვარელი პოეტების ლექსებს, წერილებს ჩანახატებს მეგობრობის თემაზე. გააკეთებენ ინტერვიუს იმ ადამიანებთან რომელთა აზრიც ამ თემაზე მათთვის მნივნელოვანია.ჩაატარებენ ზოგად გამოკიტხვას.მოიძიებენ მხატვართა ნამუშევრებს. შეაჯამებენ მოპოვებულ მასალებს და გააკეთებენ დასკვნებს. დააფიქსირებენ საკუთარ აზრს. 10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუპებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ქართულ ლიტერატურ...

საათის დანიშნულება

ვიმსჯელეთ რა არის დაათი, როგორი საათი უნახავთ მათ და რაში ჭირდება ადამიანს იგი? რას გვიჩვენებს ის? რა მოხდებოდა სამყაროშ საათი რომ არ არსებობდეს? მოსწავლეებს წავუკითხე დიდაქტიკური ზღაპარი "საათი " . გავარჩიეთ მოთხრობა კითხვების მიხედვით, და დაასურათეს იგი.  მოსწავლეებმა ფერადი ფურცლების მეშვეობით დაამზადეს საათები :

„ მეგობრობა“

                                                              „ მეგობრობა“ მოსწავლეებს ვესაუბრე   მეგობრობის შესახებ, მოვუსმინეთ ლექსს და სიმღერას მეგობრობაზე. განვასხვავეთ ერთმანეთისგან მეგობარი და ნაცნობი, ვისაუბრეთ თუ როგორ შეიძლება უბრალო ნაცნობობა გადაიზარდოს მეგობრობაში. ვიმსჯელეთ ფრაზაზე „ერთადერთი გზა, გყავდეს მეგობარი, არის, თავად იყო მეგობარი.“