Skip to main content

დღე მეოთხე

                     
...  N I სკოლის დაწყებითი განათლების პედაგოგის
                                    თამარ გეწაძის რეფლექსიამე
         ტრენინგის მეოთხე დღე დავიწყეთ წინა დღის გახსენებით. ამის შემდეგ ტრენერმა გაგვაცნო დრევანდელი დღის გეგმა
       ვისაუბრეთ  მოსწავლეთა დაწყვილების რა მეთოდებს ვიყენებთ.
გავხსენით ფაილი „მოსწავლეთა დაწყვილება“ წავიკითხეთ აქტივობები მოსწავლეთა დაწყვილებისთვის და ავირჩიეთ ჩვენთვის მისაღები ვარიანტი.
       შემდეგი აქტივობა იყო მსჯელობა თუ რა მეთოდებს ვიყენებთ მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენისთვის.გამოვყავით ორი ძირითადი ვარიანტი: დაკვირვება და შემოწმება.
     შემდეგი აქტივობა იყო „კავშირი, დაკვირვება, ინტერესი“.  ჩამოვტვირთეთ ინტერნეტიდან ფოტოები და ჩასვით თავიანთ ადგილას.
     ტრენინგის ბოლოს გავეცანით პროექტის პრეზენტაციაზე მუშაობის სტრუქტურას.

Comments

Popular posts from this blog

1.პროექტის სახელწოდება:მეგობრობა 2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1-2 წინადადებებით:რა არის  მეგობრობა,ვინ არის მეგობარი. 3. პროექტის აქტუალობა: 4.პროექტის მიზნები:მეგობრობის არსის სწორად გაგება. 5. მონაწილეთა ასაკი:13-14 6.ვადები/ხანგრზლივობა:10დღე 7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები გაეცნობიან მათთვის საყვარელი პოეტების ლექსებს მეგობრობაზე,გაიცნობენ მათ შემოქმედებას,და უკეთ გაიაზრებენ მეგობრობის არსს 8. პროექტისატვის საჭირო ძირითადი რესურსები: წიგნები, ვიდეო, 9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეები ინტერნეტის მეშვეობით ან ბიბლიოთეკებში მოიძიებენ მათთვის საყვარელი პოეტების ლექსებს, წერილებს ჩანახატებს მეგობრობის თემაზე. გააკეთებენ ინტერვიუს იმ ადამიანებთან რომელთა აზრიც ამ თემაზე მათთვის მნივნელოვანია.ჩაატარებენ ზოგად გამოკიტხვას.მოიძიებენ მხატვართა ნამუშევრებს. შეაჯამებენ მოპოვებულ მასალებს და გააკეთებენ დასკვნებს. დააფიქსირებენ საკუთარ აზრს. 10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუპებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ქართულ ლიტერატურ...

მეექვსე დღე

               შ . პ . ს .  N I სკოლის დაწყებითი განათლების პედაგოგის                                           თამარ გეწაძის რეფლექსიამე           ტრენინგის მეექვსე დღე ს გავაგრძელეთ პრეზენტაციაზე მუშაობა. შევედით საქაღალდეში „ მოსწავლის ნამუშევარი და გავხსენით ტანმიმდევრობით პრეზენტაციის შაბლონი, გაზეთის შაბლონი და ბროშურის შაბლონი. განვიხილეთ პრეზენტაციის მომზადებისთვის საჭირო ნაბიჯები.   შევცვალე პრეზენტაციის შაბლონი და მოვარგე ჩემს პროექტს.        ჩამოვტვირთეთ და დავამუშავეთ   ბროშურისა და გაზეთის საბლონი, მოვარგეთ პროექტს და ავტვირთეთ დრაივზე.       დავიწყეთ ბლოგზე მუშაობა. გვერდების ჩამატება. დიზაინის შექმნა. გაჯეტების დამატება      პროექტის ბოლოს მივიღეთ საშინაო დავალება. ...

პროექტის პრეზენტაცია