Skip to main content

დღე მეოთხე

                     
...  N I სკოლის დაწყებითი განათლების პედაგოგის
                                    თამარ გეწაძის რეფლექსიამე
         ტრენინგის მეოთხე დღე დავიწყეთ წინა დღის გახსენებით. ამის შემდეგ ტრენერმა გაგვაცნო დრევანდელი დღის გეგმა
       ვისაუბრეთ  მოსწავლეთა დაწყვილების რა მეთოდებს ვიყენებთ.
გავხსენით ფაილი „მოსწავლეთა დაწყვილება“ წავიკითხეთ აქტივობები მოსწავლეთა დაწყვილებისთვის და ავირჩიეთ ჩვენთვის მისაღები ვარიანტი.
       შემდეგი აქტივობა იყო მსჯელობა თუ რა მეთოდებს ვიყენებთ მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენისთვის.გამოვყავით ორი ძირითადი ვარიანტი: დაკვირვება და შემოწმება.
     შემდეგი აქტივობა იყო „კავშირი, დაკვირვება, ინტერესი“.  ჩამოვტვირთეთ ინტერნეტიდან ფოტოები და ჩასვით თავიანთ ადგილას.
     ტრენინგის ბოლოს გავეცანით პროექტის პრეზენტაციაზე მუშაობის სტრუქტურას.

Comments

Popular posts from this blog

1.პროექტის სახელწოდება:მეგობრობა 2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1-2 წინადადებებით:რა არის  მეგობრობა,ვინ არის მეგობარი. 3. პროექტის აქტუალობა: 4.პროექტის მიზნები:მეგობრობის არსის სწორად გაგება. 5. მონაწილეთა ასაკი:13-14 6.ვადები/ხანგრზლივობა:10დღე 7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები გაეცნობიან მათთვის საყვარელი პოეტების ლექსებს მეგობრობაზე,გაიცნობენ მათ შემოქმედებას,და უკეთ გაიაზრებენ მეგობრობის არსს 8. პროექტისატვის საჭირო ძირითადი რესურსები: წიგნები, ვიდეო, 9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეები ინტერნეტის მეშვეობით ან ბიბლიოთეკებში მოიძიებენ მათთვის საყვარელი პოეტების ლექსებს, წერილებს ჩანახატებს მეგობრობის თემაზე. გააკეთებენ ინტერვიუს იმ ადამიანებთან რომელთა აზრიც ამ თემაზე მათთვის მნივნელოვანია.ჩაატარებენ ზოგად გამოკიტხვას.მოიძიებენ მხატვართა ნამუშევრებს. შეაჯამებენ მოპოვებულ მასალებს და გააკეთებენ დასკვნებს. დააფიქსირებენ საკუთარ აზრს. 10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუპებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ქართულ ლიტერატურ...

საათის დანიშნულება

ვიმსჯელეთ რა არის დაათი, როგორი საათი უნახავთ მათ და რაში ჭირდება ადამიანს იგი? რას გვიჩვენებს ის? რა მოხდებოდა სამყაროშ საათი რომ არ არსებობდეს? მოსწავლეებს წავუკითხე დიდაქტიკური ზღაპარი "საათი " . გავარჩიეთ მოთხრობა კითხვების მიხედვით, და დაასურათეს იგი.  მოსწავლეებმა ფერადი ფურცლების მეშვეობით დაამზადეს საათები :

კითხვის საათი

მოსწავლეებმა ერთობლივად წაიკითხეს იაკობ გოგებაშვილის მოთხრობა "კეთილი მეგობრები " ისაუბრეს რა არის სიკეთე, მეგობრობა. როგორია კარგი მეგობარი. შექმნეს ნახატები მოთხრობის მიხედვით , მათთვის  სასურველ სიუჟეტზე.