Skip to main content

ელექტრონული წიგნები

Comments

Popular posts from this blog

1.პროექტის სახელწოდება:მეგობრობა 2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1-2 წინადადებებით:რა არის  მეგობრობა,ვინ არის მეგობარი. 3. პროექტის აქტუალობა: 4.პროექტის მიზნები:მეგობრობის არსის სწორად გაგება. 5. მონაწილეთა ასაკი:13-14 6.ვადები/ხანგრზლივობა:10დღე 7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:მოსწავლეები გაეცნობიან მათთვის საყვარელი პოეტების ლექსებს მეგობრობაზე,გაიცნობენ მათ შემოქმედებას,და უკეთ გაიაზრებენ მეგობრობის არსს 8. პროექტისატვის საჭირო ძირითადი რესურსები: წიგნები, ვიდეო, 9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეები ინტერნეტის მეშვეობით ან ბიბლიოთეკებში მოიძიებენ მათთვის საყვარელი პოეტების ლექსებს, წერილებს ჩანახატებს მეგობრობის თემაზე. გააკეთებენ ინტერვიუს იმ ადამიანებთან რომელთა აზრიც ამ თემაზე მათთვის მნივნელოვანია.ჩაატარებენ ზოგად გამოკიტხვას.მოიძიებენ მხატვართა ნამუშევრებს. შეაჯამებენ მოპოვებულ მასალებს და გააკეთებენ დასკვნებს. დააფიქსირებენ საკუთარ აზრს. 10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუპებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ქართულ ლიტერატურ...

მეხუთე დღე

       შ.პ.ს. N I სკოლის დაწყებითი განათლების პედაგოგის თამარ გეწაძის რეფლექსია         ტრენინგის მეხუთე დღე დავიწყეთ წინა დღის გახსენებით. ამის შემდეგ ტრენერმა გაგვაცნო დრევანდელი დღის გეგმა. ამის შემდეგ ვიმუშავეთ პროექტის პრეზენტაციის შექმნაზე და ჩავაშენეთ ბლოგში.         ასევე მოვიძიეთ და ავტვირთეთ ვიდეო რესურსი. განვიხილეთ საავტორო უფლებების თემა. საავტორო უფლებების შაბლონში ჩავსვით ჩვენს მიერ გამოყენებული ფოტოების ვებ მისამართები.         ტრენინგის ბოლოს მოგვეცა საშინაო დავალება წავიკითხოთ რესურსებში მოთავსებული სლაიდი „ საავტორო უფლებების ქაოსი.

დღე მეოთხე

                      შ . პ . ს .  N I სკოლის დაწყებითი განათლების პედაგოგის                                     თამარ გეწაძის რეფლექსიამე           ტრენინგის მეოთხე   დღე დავიწყეთ წინა დღის გახსენებით . ამის შემდეგ ტრენერმა გაგვაცნო დრევანდელი დღის გეგმა .          ვისაუბრეთ   მოსწავლეთა დაწყვილების რა მეთოდებს ვიყენებთ . გავხსენით ფაილი „მოსწავლეთა დაწყვილება“ წავიკითხეთ აქტივობები მოსწავლეთა დაწყვილებისთვის და ავირჩიეთ ჩვენთვის მისაღები ვარიანტი.        შემდეგი აქტივობა იყო მსჯელობა თუ რა მეთოდებს ვიყენებთ მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენისთვის.გამოვყავით ორი ძირითადი ვარიანტი: დაკვირვება და შემოწმება.       შემდეგი აქტივობა იყო „კავშირი, დაკვირვება, ინტერესი“.   ჩამოვტვირთეთ ინტერნეტიდან ფო...